24 Eylül 2013 Salı

Flormar lights of flowers

Tekrar merhabalar
Flormar artık hepimizi şaşırtıyor biliyorsunuz ki. Limited edition ürünleri hem fark yaratıyor hem de yapılan indirimler sayesinde bütün ürünleri alma isteği uyandırıyor. Benimde yaptığım alışverişte payıma bunlar düştü.
Aldığım ürünleri sayarsam; LF 11 allık, LF 43 lip gloss, LF 33 ruj.
Bütün bu ürünleri yüzde elli indirmden aldım hala da aklımda olan birkaç far ve ruj alacağım gibi görünüyor.
Sırasıyla allık, ruj ve gloss swatchlarına gelirsek;
Allığın yapısı oldukça sert ancak pigmentasyonu çok iyi. Yani elimizi korkak alıştırmazsak palyaçoya dönmemek imkansız:) rujun rengi ise açık. Sarışınlara ve beyaz tenlilere yakışacak türden ancak mutlaka deneyerek alın. Ben genel olarak flormarın glosslarını sevdiğim için bu glossu çok sevdim. Kısacası sizlere de tavsiye ederim.
Sevgiler

2 yorum :

  1. yazılarını beğeniyorum

    benim blogumada beklerim

    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil