3 Ocak 2014 Cuma

Body mistler


Merhabalar
Yorucu geçen bir haftanın ardından bloga döndüm. Bugün sizlere sahip olduğum body mistleri yorumlamak istedim. Body mistlerin kokusu çok kalıcı olmasa da çantanın ağırlığına ağırlık katmamak için genelde yanımda bunlardan taşıyorum.  Genelde şekerli ve vanilyalı kokuları tercih ediyorum.
Body fantasies cotton candy fantasy: Tam bir pamuk şeker kokusu. Kokusu biraz ağır ancak çok kalıcı olmadığı için hafifleyince gayet hoş bir hal alıyor. Fiyatı yaklaşık 15 tl idi.
Body fantasies vanilla: Kokusunu çok beğeniyorum. Tam bir vanilya kokusu ve iç baymıyor. İndirimde 8 küsüre almıştım diye hatırlıyorum.
Victoria secret berry kiss: Çok hoş bir böğürtlen kokusu. Kalıcılığı da idare eder düzeyde. Fiyatı 30 tl civarı.
Claire's secret garden: İçlerinde en çok beğendiğim koku bu. Sıktığım zaman bu güzel koku ne diye soran çok oluyor:) 15 tl fiyatı vardı.
Eğer kalıcı olmasına gerek yok, zaten ucuz bolca sıkarım diyorsanız tavsiye ediyorum.
Sevgiler...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder