11 Kasım 2013 Pazartesi

Bitenler

Yazmayı en çok sevdiğim konuda şimdi sıra. Ürün bitirmek benim için birkaç ay öncesine kadar çok zordu çünkü çabuk sıkılan bir yapım var. O yüzden bir ürünü bitirmeden yenisine geçtiğim çok olur. Birkaç ay boyunca kendimi tuttum ve ürün bitirmeden yenisine geçmedim:)
Bakalım neler bitirmişim:
Önce toplu görünüş
Bu şekilde biten ürünleri bir kutuda biriktirmek insanı şevklendiriyor. Sizde benim gibi sıkılıyorsanız bir de böyle deneyin.
Duş jelleri:

  • Palmolive'in enfes kokusu onu almamdaki en büyük etken. Kokusu kısa sürede olsa vücutta kalıyor. Verdiği temizlik hissi güzel.
  • The body shop cherry blossom için aynı şeylerden bahsedemiycem. Kokusunu, yapısını ,verdiği hissi hiç beğenmedim.
  • Sephora duş jelleri küçük dursalarda iki-üç kullanımlıklar. Özellikle karamellinin kokusu müthiş. Tekrar tekrar alıyorum zaten memnunum. Fiyatları da 1.90 tl olması lazım.
Saç :
  • Elidor şampuanı hiç beğenmedim. Dev boyuydu çok uğraştım bitirmek için. Fırçalarımı yıkarken kullandım.
  • Gliss sıvı saç kremi taramayı çok kolaylaştırıyor. Yenisi açıldı bile. 
  • John frieda volum şampuanını çok beğendim. Hem hacim veriyor hem yağlanmayı geciktirdi bende. Stoklamıştım zaten:)
  • Natur active saç losyonu işe yaramaz bir ürün. Çoğu duruyo zaten bitirmeden atıyorum.
  • Avon moroccan maskenin bi etkisini göremedim. Sadece saçımı biraz yumuşattı o kadar.
  • Avon saç serumlarının hastasıyım. Hem koku hem etki olarak muhteşemler.Sürekli biten nadir ürünlerden benim için.

  • Neutrogena göz makyaj temizleyicisinden çok memnunum. Bu bitirdiğim kaçıncı şişe bilmiyorum artık. Çok güzel temizliyor. Tavsiye ederim.
  • Deborah clean skin peeling; bu ürünü satıcının tavsiyesiyle aldım ve acayip memnun kaldım. Biraz cildi yakıyor ancak yaptığı temizlik süper. Tekrar alınacaklar listesinde.
  • The body shop lip balm; koleksiyon ürünüydü ancak bitirmeden çöpe gitti. Dudakları bembeyaz yapan işe yaramaz bir ürün.
  • Blistex med plustan çok memnunum. Dudaklara çok güzel bakım yapıyor. Ancak kavonoz ürünleri sevmiyorum. Stick olanından alacağım bir daha.
  • Uni wipes makyaj temizleme mendillerinden çok memnun kaldım. Denk gelirse alacağım bir ürün. Heryerde bulunmuyor malesef.
  • Bebak makyaj temizleme mendillerini ise pek bğenmedim. Biraz yapısı kuru ve sert geldi bana.
  • Cettua After night fever maskeden çok memnunum. Kağıt maske şeklinde ve oldukç yoğun serum içeriğine sah, cildi yumuşacık yapıyor.
  • Pierre F Estheticians Formula Gentle Peel Off Mask'ı çok beğendim. Bu tester boyu üç kullanım gidiyor bana. Soyulan maske sevenlere tavsiye ederim. Kaşlara ve saça değdirmemeye dikkat çok yoluyor çünkü. 
  • Tester ürünlerde bitirdim ama yorumlamayı doğru bulmuyorum. Bir kerelik etkiden birşey anlaşılmaz çünkü. 

Gelelim diğer biten ve çöpe gidenlere:

  • Lens solüsyonları deneme amaçlı verilmişti. Klasik solüsyon işte yorum yapamayacağım:)
  • İsana asetonsuz oje temizleyici öko test almış bir ürün. Bu amaçla denemek için aldım. Kokusu ağır ancak öko test benim oldukça önem verdiğim bir konu o nedenle tekrar alırım. Öko test açıklaması için tık tık 
  • Naomi campbell sprey deodorant; bu kokuyu çok seviyorum. Denk geldikçe alıyorum.
  • Benri aseton  koyu renk ojeler için olsa da ben bir fark göremedim. İndirim zamanında tekrar aldığım bir ürün yine de.
  • Burberry the beat parfümü denemeden almıştım. Deneseydim almazmışım. Bana hitap eden bir parfüm değil, tenimde kalıcı da olmadı zaten. 
  • Tropic güneş kreminden ise birkaç tüp bitiridim. Bütün yazı bununla geçirdim desem yeridir. Bence oldukça etkili bir ürün. Bu da stoklananlardan:)
  • Vichy yüz için güneş kremini de sevdim. Ama parfümsüz ürün kullanmak bana zor geliyor. Çünkü kokuları daha ağır oluyor bana göre. Ama kokusu kalıcı olmadığından bitirmekte zorlanmadım.
  • The body shop mango scrub ın verdiği etkiyi çok seviyorum. Oldukça yumuşatyıor cildi. Bitmesine üzüldüm.
  • Maybeline parlatıcı ve the body shop c vitaminl göz kremide çöpe gitti. Yapıları bozulmuştu maalesef.
  • Essence göz kalemi ise vazgeçmeyeceğim hem ucuz hem kaliteli bir ürün. Yenisine geçildi bile.
Sizlere de fikir verir umarım.
Sevgiler... 

2 yorum :

  1. merhaba, ne hoş bir sürü ürün bitirmişsin, artık gitsin eskiler, gelsin yeniler :)) gliss sıvı saç kremii ben de severim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle tatlım:) teşekkürler yorumun için

      Sil