11 Kasım 2013 Pazartesi

Flormar alışverişi

Merhabalar
Biliyorsunuz ki flormar light of flowers koleksiyonunda %80 indirim yaptı. Zaten beğendiğim bu koleksiyonu bir de bu fiyatlara görünce almamak imkansızdı:) (Ayrıca mağazalarda bulamayan arkadaşlar flormarın sitesinde ara ara ürünler stoğa tekrar giriyor burdan bakabilirler)
İndirimden önce de aldığım birkaç ürün vardı (yazısı için tık tık). Koleksiyonun büyük kısmını tamamladım sayılır.
Önce allık ve pudralar:
Koleksiyondaki bütün allık ve pudraları almış oldum. Hepsi gayet iyi renklerini veriyorlar. Pigmentasyonları çok iyi. Beyaz tenli olmama rağmen lf01 nolu pudrası bende çok sırıtmadı. Hatta onu lf02 den bile daha çok sevdim.
Allıkları zaten çok hoş renklere sahip. Her tene uygun miktarda kullanılırsa gidecek tondalar. 
Gelelim rujlara:
Öncelikle zaten flormar glosslarına karşı bi sempatim var. Yapış yapış olmuyor ve renklerini uzun süre koruyorlar. Bu nedenle düşünmeden alıyorum beğendiğim renkleri. Rujlar ise; Lf 33 indirimden önce aldığım bir renkti. Lf 35 i indirimden aldım. Rujların tek kötü yanı dudak kusurlarını belli etmeleri. Bunları sürmeden önce mutlaka dudak peelingi yapmak şart.
Bb ve maskara:
Elimde açık olan başka bb kremlerim olduğundan denemedim ancak hakkında oldukça fazla iyi yorum duydum. Maskara ise görevlinin ısrarıyla alınmış oldu. Normalde yeşil maskara pek tercih etmem ancak bunun tonu hoş gelince aldım. Gelgelelim beğenmedim. Çünkü renk verme konusunda çok zayıf. Siyah olan kısmında fırçası çok büyük olduğundan sürerken zorluk çekiyorum. Yeşil olan kısmı eyeliner olarak denediğimde ise çok beğendim ve öyle kullanmaya karar verdim. 
Farlar:
Bu serinin farları koleksiyon çıktığından beri aklımdaydı. Farlar renklerini çok iyi veriyorlar. Yapıları gayet iyi. Tozutma olayı da yok. E daha ne olsun:)
Siz neler aldınız bu indirimden?
Sevgiler...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder