20 Eylül 2013 Cuma

Mini bir alışveriş

Merhabalar
Sizlere bu aralar yaptığım alışverişten bahsedeceğim. Öncelikle yves rocher kayısı çekirdeği özlü peelingten bahsedeyim. Bu peeling zaten oldukça beğeniliyordu bende indirimde denk gelince denemek istedim. Kokusu çok güzel. Fındık kadar miktarı yeterli oluyor. Cildimi yumuşacık yaptı. Haftada bir iki kez kullanılması öneriliyor. Ben özel bir zaman için makyaj yapmadan önce de kullanıyorum ve makyajımın cildime daha iyi oturmasını sağlıyorum. Memnunum.
Essence rimellerde ise kampanya vardı. Tek kalanı da ben kaptım:) İki tanesi 7,75 ti. Denemek için aldım. Yorumlarını paylaşacağım.
Syoss şaç boyasını ise dip boya yapmak için aldım. Nasıl olduğu konusunda bir fikrim yok deneyip görücem.
Kullandıklarınızın yorumlarını bekliyorum:)
Sevgiler

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder