11 Eylül 2013 Çarşamba

Ojeler

Merhabalar
Bugün sizlere son zamanlarda aldığım ojelerden bahsetmek istiyorum. Essencenin çoğu ürünü gibi tırnak bakım ürünleride oldukça dikkat çekici. Çok yüksek olmayan fiyatları ise denemek için onlara şans vermemi sağladı.
Benim tırnaklarım iki ay öncesine kadar gayet inceydi, çabuk kırılıyor ve soyuluyordu. Gratiste essencenin ultra strong nail hardener ini görüp düzenli olarak uyguladıktan sonra ise bu sorunların hepsi ortadan kalktı. Tırnakları kalınlaştırdığını iddia eden bu ürün gerçekten de dediğini yaptı. Artık tırnaklarımı istediğim kadar uzatabiliyorum:)

Nyc top coat'ı ise birçok blogda gördüm ve denemek için sabırsızlanıyordum. Dün rastladığımda iğse kaçırmadan aldım. Bugün denedim. Belki yorum yapmak için çok erken çünkü ojenin uzun ömürlü olmasını sağlayıp sağlamadığını test edemedim ancak ojenin çok hızlı kurumasını sağladı. Eğer sizde benim gibi neredeyse hergün farklı bir oje sürüp kuruması için sabırsızlanıyorsanız bu ürünü şiddetle tavsiye ediyorum.

Gratiste essence standındaki tırnak bakım ürünlerinin bazılarında indirim vardı ve studio nails 24/ 7 nail base i denemek için aldım. Ürün arkasında kadifemsi baz olarak açıklanmış. Ojenin ömrünü uzattığı ve çıkıntıları düzelttiği söylenmiş.Baz olarak kullanıldığında tırnak yüzeyindeki pürüzleri azaltıyor ancak ben sürdüğümde tırnağmı matlaştırdığını gördüm ve bugünlerde matlaştırıcı cila alma fikri aklımda olduğundan bu bazı ojenin üzerinde denemeye karar verdim ve sonuç: 
       

Serçe parmağıma sadece pembe ojeyi, diğer tırnaklarıma ise pembe oje üzerine bu cilayı sürdüm. Böylece her renk mat oje almama gerek kalmadı. Tavsiye ederim:)

Flormar ın yeni serilerinden olan black dot ise içerisinde mat pullar ve benekler bulunduran bir seri. Oje farklı bir tarzda olduğu için ellerde hoş durdu. Ancak çıkarması için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Bu durumda ise alüminyum folyoyla çıkarmak şart oldu. Bu yöntem oldukça basit ve bu tür ojeleri de kullanmadan edemediğim için tam bir kurtarıcı:)

Son olarak sephora nın top coat ongles'ini aldım. Kendisi tırnaklarda ombre efekti yapmayı sağlıyor. Henüz deneme fırsatım olmadı ki kullanımı hakkında da çok bir bilgim yok. Öğrenince burada yayınlayacağım:) 

6 yorum :

  1. Nyc'yi alıyoruz demek ki :)

    YanıtlaSil
  2. pembe ojenin rengini çok beğendim.. güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Flormarın yeni serisiniden olan o ojeyi almak isitiyorum çok hoş :) güle güle kullan canım hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almalısın bence de :) Teşekkürler

      Sil