18 Aralık 2013 Çarşamba

Banyo rutinim



Merhabalar
Blogumu boşladım bu aralar ama fırsat bulup yazmak zor oluyor benim için. Sadece yazmaya değil ürünlerimi düzenleyip kullanmaya bile fırsat kalmıyor. Bugun sizlerle bu hafta ki banyo rutinimi paylaşmak istiyorum. 
O kadar çok peeling, maske, temizleyici ürünüm var ki kullanmaya sıra gelmeyenler bile var. Bu nedenle artık haftalık olarak belirli ürünler seçip onları kullanmaya ve sizlerle paylaşmaya başlayacağım.
Bu haftaki ürünlerim genel olarak beğendiğim ürünler. 
2 numara arkaya saklanmış kendisi nive pure naturel tonik olur:)
Merak ettiğiniz ürünler varsa yorum kısmına yazmanız yeterli.
Sevgiler...

2 yorum :

  1. Selam Dream Maker,
    2 ve 9 numaraları çok merak ettim. Yorumlarını bekliyorum.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 numara nivea pure&natural tonikten çok memnunum. Hem %95 doğal içeriği hem de o ferahlık sağlayan kokusuyla vazgeçilmezim diyebilirim.
      9 numara ise yves rocher kayısı çekirdekli peeling. Hem tanecikleri minik bu yüzden cildimi tahriş etmiyor hem de kullandıktan sonra cildim yumuşacık oluyor. İkisini de tavsiye ederim.
      Teşekkürler:)

      Sil