23 Aralık 2013 Pazartesi

Bitenler

Merhabalar
En sık yazdığım konu bu galiba:) Ürün bitirmeyi seviyorum çünkü hem verdiğim paranın karşılığını almış gibi hissediyorum hemde bakımımı ihmal etmemiş olmak beni mutlu ediyor. Gelelim bu aralar neler bitirdiğime:

John Frieda go blonder şampuan: Bu ürünü yorumlamak için tamamen bitmesini bekledim ve arada başka şampuan kullanmadım. Şampuanın vaad ettikleri saçlarda güneş ışıltısıydı. Zaten saçlarımda röfle var. Bu nedenle belli bir ışıltıya sahipler ancak bu şampuanın vaadini yerine getirdiğini söyleyebilirim. Saçlarım sanki daha da parlamaya başladı. Ancak belki uzun süre kullandığım içindir ama saçımda ara ara kepek yaptı. Ayrıca köpürmesi az olduğu için biraz bol kullanmak zorunda kaldım ama yine de uzun süre dayandı diyebilirim.

Theramed diş macunu: Verdiği temizlik hissi güzel. Ayrıca dizaynı başlıca kullanma sebebim zaten.

Rimmel lasting finish fondoten: Bu üründen memnun kalmadım. 25 saat dayanıklı diyor ancak böyle bir kalıcılık yok. Kapatıcılığı da yeterli değil. Tekrar almam.

Nivea dudak balmı: Bu balmları seviyorum ancak bu çeşidini sevmedim. Kokusu çok yoğun bu nedenle bitiremedim ve çöpe gitti.

Bourjois kapatıcı: Bu ürünü çok beğeniyorum. Hem güzel kapatıyor hemde birikme yapmıyor.Ancak kabıyla problemim var çünkü az sıkınca ürün çıkmıyor fazla sıkınca da ziyan oluyor. Göz altlarınızda çok koyuluk varsa kapatıcılığı yeterli olmayacaktır. Tekrar alacağım bir ürün.

Guess seductive parfüm: Kokusu çok hoş. Bende çok kalıcı olmadı beyaz tenli olduğum için olabilir ancak buğday tenli annemde daha iyi durdu. Kış kokusu olarak tavsiye edebilirim.

Cala makyaj temizleme mendili: Çok memnunum. Göz makyajını dahi çok güzel temizliyor. Makyaj temizlemeye üşendiğim zamanlarda en büyük yardımcımdır. Yenisini kullanmaya başladım bile.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder