27 Ocak 2014 Pazartesi

Alışveriş

İndirim dönemindeyiz malum. Özellikle sephoranın her ocak ayında olduğu gibi yine yaptığı indirimden daha öncede yararlanmıştım ancak uğradıkça alıncak ürün buldum. Gratis ise bir süpriz yaptı ve gratise özel ürünlerde yüzde 40 indirim yaptı. Sephora dışındakilerin tamamı hediye olduğu için fiyatlarını bilmiyorum.
Gratisten alınanlar;
Sephora ve victoria secret tan alınanlar;
Sephora ürünlerinin fiyatı 20'şer liraydı. (ciate oje set ve benefit one hot minute bronzer)
Gelelim kutuların içindekilere,
Ürünlerin renk renk olmasına bayıldım. İnsanın mıncırası geliyor:) 
Henüz hiçbirini kullanmadım. Kullandıkça yorumlayacağım.
Sevgiler...



2 yorum :

  1. Özellikle dirty works ürünlerini merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilik kokularını beğendiğimi söyleyebilirim:)

      Sil