13 Ocak 2014 Pazartesi

Wishlist ❤


         
       
                       
           
Merhabalar
Uzun bir aradan sonra kendime wishlist hazırladım. Aslında almak istediğim ancak çoğu zaman aklımdan çıkan ürünler bunlar. Hepsini bir anda tamamlayamam belki ama yavaş yavaşta olsa hepsini tamamlamayı düşünüyorum.  Çoğu Türkiye'de bulunan ürünler ancak belki lime crime glossta bulma sıkıntısı yaşanabilir. Gelelim ürünlere:
Laura Mercier Shimmer Bloc: Bu ürün aydınlatıcıların kraliçesi olabilir. İçerdiği 4 farklı renk hem far olarak hemde aydınlatıcı olarak kullanılıyor. Fiyatı 130 lira civarında.
Mufe Hd Fondoten: Bu fondoten oldukça dikkatimi çekti. Kullananlardan da methini duyunca bende listeme ekledim.
Lush Feeling Younger: Bu ürünü tesadüfen keşfettim. Az bir miktarını fondotenle ya da nemlendiricinizle karıştırıp tüm yüze sürdüğünüzde aydınlık ve sağlıklı bir görünüme kavuşuyorsunuz. Fiyatı 35-40 lira arası.
Bobbi Brown Maui Allık: Rengi çok doğal bir pembe. Artık doğal bir görünümü tercih ettiğim için bunu da denemek istiyorum.
Guerlain Meteorites Pudra: Bu da aydınlatıcı bir pudra. Tüm yüze uygulamak mümkün çünkü parlaklığı çok doğal duruyor. Güzel görüntüsü de cabası:)
Ysl 07 Lingerie Pink Lipstick: Bu tonlarda rujum çok ancak ysl rujların yapısını çok seviyorum. Oldukça yumuşak sürümleri var. Yine dış görüntü etkili tabi:)
Mufe hd pudra: Bu pudranın rezil ettiği de vezir ettiği de çok. Dikkatli kullanmak lazım. Doğru kullanımda elde edilen görüntü bence muhteşem.
Victoria Secret Gorgeous : Bu parfüme bayılıyorum. Oldukça dikkat çekici bir koku. Bu nedenle listemde yerini aldı.
Lime Crime Red Velvet Gloss: İstediğim kadife kırmızı ruju bir türlü bulamadım. Hanımın çiftliği dizisini hatırlayanlar bilir orada sık sık kullanılan o güzel kırmızı rengin muadili belki kendisidir kim bilir. Bu nedenle listemde başı çekiyor kendisi.

Sevgiler...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder